اورژانسی در کنار شما هستیم! 09399589963
جستجوی
پیشرفته
  1. خانه
  2. هر آنچه که باید درباره دکتر جراح عمومی زیبایی بدانید!
هر آنچه که باید درباره دکتر جراح عمومی زیبایی بدانید!

هر آنچه که باید درباره دکتر جراح عمومی زیبایی بدانید!

امروزه تمایلات برای انجام عمل‌های زیبایی توسط دکتر جراح عمومی زیبایی بسیار زیاد است و افراد دوست دارند در ظاهر خود تغییراتی ایجاد کنند که صورت و بدنشان برایشان رضایت بخش‌تر باشد. در کشور ایران نیز عمل‌های زیبایی با رشد قابل توجهی همراه است.

دکتر جراح زیبایی بدن کسی است که می‌تواند به شما در داشتن ظاهری زیبا کمک کند. در این مقاله ما سعی داریم در مورد جراح عمومی زیبایی به شما اطلاعاتی بدهیم، پس با ما همراه باشید.

دکتر جراح عمومی زیبایی کیست و چه می‌کند؟

بسیاری از افراد دوست دارند که به دکتر جراح زیبایی صورت تهران مراجعه کنند و با عمل جراحی در صورت خود تغییراتی به وجود آورند که به این اعمال، جراحی زیبایی می‌گویند. آمارها حاکی از آن است که جراحی‌های زیبایی غیر ضروری در ایران با درصد بالایی انجام می‌شود.

در جراحی‌های زیبایی که نوعی جراحی پلاستیک هستند، هدف تغییر در وضعیت ظاهری افراد است. این عمل‌های زیبایی می‌توانند زیر نظر دکتر جراح زیبایی خانم انجام شوند. فقط باید قبل از آن به خوبی فکر کرد، زیرا نتایج عمل معمولا دائمی هستند و اگر بدون فکر و بی‌مهابا زیر تیغ بروید، ممکن است مدت‌ها بعد پشیمانی به دنبال داشته باشد. جراحی‌های زیبایی بر تمامی قسمت‌های بدن قابل اجرا هستند.

لازم به ذکر است که جراحی زیبایی ترمیمی نیز وجود دارد که هدف از آن بهبود ظاهر و وضعیت عضو یا ارگان آسیب دیده بدن است.

شاید شما هم جزو کسانی باشید که تا امروز فکر می‌کردند جراحی زیبایی و جراحی پلاستیک مشابه هستند. بسیاری از جراحان پلاستیک عمل‌های مربوط به دکتر جراح عمومی زیبایی را نیز انجام می‌دهند، اما این دو حوزه از نظر تکنیکی از یکدیگر کاملا جدا هستند. باید بدانید که جراحی پلاستیک و جراحی زیبایی برای اهداف مختلفی نشانه‌گیری می‌کنند، ولی به صورت کلی هر دو باعث بهبود ظاهر فرد می‌شوند.

دکتر جراح عمومی زیبایی

روش‌های زیبایی برای زیبایی ظاهر فرد استفاده می‌شود، اقداماتی مانند قرینه کردن صورت و بهبود نقص‌های زیبایی. جراحی‌های زیبایی بر تمامی نقاط بدن در صورت رضایت فرد و توسط متخصص دکتر جراح عمومی زیبایی انجام می‌گیرد.

این در حالی است که جراحی پلاستیک بر ترمیم نقص و بهبود بخشیدن به ظاهر شخص کاربرد دارد. با استفاده از جراحی پلاستیک می‌توان نقص‌های مادرزادی، حوادث، سوختگی و بیماری‌های ایجاد شده را درمان کرد. در حقیقت این جراحی حالت ترمیمی دارد و بر ناحیه‌ای از بدن که دچار نقص است، تمرکز می‌کند.

بهتر است قبل از انجام عمل، دکتر جراح عمومی زیبایی مراجعه‌کننده را توجیه کند و در صورت لزوم او را به مشاور ارجاع دهد که مبادا فرد بیماری خود زشت‌پنداری داشته باشد. در غیر این صورت باید از انجام عمل خودداری شود، اما همچنان بسیاری از افراد تمایل به تغییر در ظاهر خود دارند. در این صورت باید به دنبال مطب دکتر جراح پلاستیک تهران باشند که تجهیزات کافی را دارا باشد که در صورت بروز عارضه و خطر شرایط احیا وجود داشته باشد.

جراحی‌های زیبایی باید در کلینیک‌های تخصصی و مجهز و توسط دکتر جراح پلاستیک عالی صورت بگیرد، در غیر این صورت ممکن است ضررهای جبران ناپذیری به صورت یا بدن فرد وارد شود که امکان ترمیم آن دیگر وجود نخواهد داشت.

امروزه بسیاری از جراح‌های عمومی به حوزه تخصص جراحی‌های پلاستیک وارد شده‌اند که تبعات مختلفی را به دنبال خواهد داشت. بسیاری از متقاضیان عمل‌های زیبایی به تخصص پزشک و نحوه عملکرد او توجهی ندارند و بسیاری از اقدامات در مطب‌هایی که چندان مجهز نیستند، صورت می‌گیرد و ما شاهد مرگ و میر این افراد نیز هستیم.

امروزه شاهد افزایش پرونده‌های موجود در پزشکی قانونی هستیم که از پزشک معالج خود شکایت کرده‌اند و گاها باید چند عمل انجام بدهند که نتیجه درست به دست آید. برای نمونه فردی با بینی کج ممکن است از پزشک خود برای بدتر شدن شرایط ظاهری خود شکایت کند.

اگر شما هم به دنبال یافتن مطب دکتر جراح پلاستیک تهران هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که به سایت دکتر با من مراجعه کنید و از خدمات این سایت بهره ببرید.

علت مراجعه افراد به دکتر جراح عمومی زیبایی چیست؟

دلایل بسیاری برای مراجعه افراد به متخصصان زیبایی و جراحان پلاستیک وجود دارد. امروزه افراد خود را با هنرپیشه‎‌های فیلم‏‌های هالیوودی مقایسه می‌کنند و تمایل دارند که ظاهر خود را به صورتی که برایشان ایده‏‌آل است، شکل بدهند. به صورت کلی دلایل مراجعه افراد به دکتر جراح عمومی زیبایی شامل موارد زیر هستند.

 ·  ژنتیک

بسیاری از ویژگی‌های ظاهری ما ارثی است که از پدر و مادرمان گرفته‌ایم و به دوش می‌کشیم. بسیاری از افراد به صورت طبیعی بینی‎های نامتعارف یا گوش‌های بزرگی دارند و این را از والدین خود به ارث برده‌اند. بنابراین جراحی زیبایی و پلاستیک به این افراد کمک شایانی می‌کند که اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند.

 ·  پیری پوست و نواقص آن

با گذشت زمان پوست صورت شل و چروک می‎شود و بسیاری از افراد برای اینکه پوست خود را جوان نشان بدهند، سعی می‌کنند با استفاده از کرم، ضد چروک و تغذیه سالم نشانه‌های پیری را کنترل کنند، اما سریع‌ترین راه، کشیدن پوست با عمل جراحی است که سبب از بین رفتن چین و چروک و حتی رفع غبغب می‌شود.

 ·  آسیب پوست به دلیل آفتاب

در گذشته افراد متوجه آسیبی که نور خورشید به پوست آن‌ها می‌زند، نبودند و دچار آفتاب سوختگی و کک و مک می‌شدند. اما امروزه با انجام اقدامات و جراحی‌های زیبایی کشیدن پوست و استفاده از لایه بردارهای شیمیایی این مشکلات رفع شده‌اند.

 ·  وجود زخم

در طول دوران زندگی ممکن است عوامل زیادی به پوست ما آسیب بزنند. عواملی مثل تصادف، بیماری، بخیه، سوختگی و جای جوش. این عوامل بر اعتماد به نفس شخص تاثیر می‌گذارند و آن را ضعیف می‌کنند. همچنین فرد را از حضور در اجتماعات باز می‌دارند. پزشکان متخصص و دکتر جراح عمومی زیبایی به راحتی می‌تواند این عارضه‌ها را درمان کند.

 ·  ترقی شغلی

داشتن ظاهری زیبا برای یکسری از مشاغل خاص مانند بازیگران و مدل‌های لباس و افرادی که با مردم سر و کار بیشتری دارند، بسیار حائز اهمیت است. انجام اقدامات زیبایی برای این افراد حتی ممکن است منجر به ارتقای شغلی آن‌ها نیز بشود.

جراحی‌های زیبایی انواع مختلفی دارند که ممکن است دکتر جراح زیبایی بدن یکی از اقدامات زیر را برای مراجعه‌کننده انجام دهد:

  • جراحی زیبایی سینه
  • بزرگ کردن پستان یا ماموپلاستی افزایشی
  • کوچک کردن سینه
  • ماستوپکسی یا جراحی لیفت سینه
  • جراحی کوچک کردن سینه مردان
  • لیپوساکشن
  • جراحی زیبایی آلت تناسلی زنان یا لابیا پلاستی
  • جراحی زیبایی باسن
  • تزریق چربی
  • پروتز

جراحی زیبایی صورت نیز شامل اقدامات زیر است که دکتر جراح عمومی زیبایی انجام می‌دهد:

دکتر جراح عمومی زیبایی

  • بلفاروپلاستی یا جراحی پلک
  • رینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی
  • اوتوپلاستی یا جراحی گوش
  • ریتیدکتومی یا لیفت صورت
  • لیفت ابرو
  • جراحی زیبایی چانه
  • جراحی زیبایی گونه

انواع جراحی ترمیمی و پلاستیک که آمارها نشان می‌دهند، سالانه بیش از یک میلیون جراحی ترمیمی انجام می‌شوند و عبارت هستند از:

  • جراحی ترمیم پستان‌ها
  • جراحی ترمیم لب شکری، برطرف کردن اختلالات و ناهنجاری‌های کام
  • عمل جراحی دست و پا
  • برطرف کردن جای زخم
  • جراحی برداشتن سرطان پوست
  • توسعه بافتی

با این وجود هر زمان که احساس کردید نیازمند مراجعه به دکتر جراح زیبایی صورت تهران هستید، بهتر است که با سایت دکتر با من در ارتباط باشید که بتوانید از خدمات این سایت نیز استفاده کنید و از بهترین دکتر جراح زیبایی بدن نیز وقت بگیرید.

اگر شما به هر دلیلی تصمیم گرفتید که عمل زیبایی انجام دهید، بهتر است قبل از انجام این کار در مورد مزایا و معایب آن اطلاع کافی کسب کرده و سپس پزشک خود را با دقت انتخاب کنید. انتخاب دکتر با تخصصی که با کار شما در ارتباط است، اهمیت بالایی دارد.

سعی کنید که در مورد عمل و خطرات آن مطلع باشید، زیرا در مواردی لازم است که تا 6 ماه بعد عمل دوباره تکرار شود. این را نیز در نظر داشته باشید که بهترین موقعیت را برای انجام کار خود در نظر بگیرید. از انجام عمل در مواقع استرس‌زا، اسباب‌کشی و فرزندآوری خودداری کنید.

در این راه باید به حرف دل خود توجه کنید و به خاطر حرف کسی زیر تیغ نروید. اگر به هر دلیلی برای انجام عمل مجبور به سفر به شهر دیگری هستید، لازم است امکانات رفاهی را در شهر دیگر برای خود به صورت کامل فراهم کنید.

بعد از انجام عمل زیبایی اگر احساس و علائمی نظیر: احساس درد غیرطبیعی، هرگونه تغییر شکل ظاهری، بی‎‌رنگ شدن پوست در اطراف محل شکاف جراحی و علائم سکته را داشتید، باید فورا به مراکز درمانی مراجعه کنید. این را نیز در نظر داشته باشید که قبل از انجام عمل زیبایی با دکتر جراح عمومی زیبایی خود مشورت کرده و با دکتر عمومی نیز سلامت بدن خود را کنترل کنید.

کلام آخر

امروزه انجام عمل‌های زیبایی آمار افزایشی داشته است و افراد تمایل دارند که صورت و ظاهر خود را به بهترین وضع ممکن تبدیل کنند. این در حالی است که بسیاری از این عمل‌های زیبایی ضرورتی ندارد و تنها به علاقه افراد به انجام تغییر در وضع ظاهری خود اختصاص دارد.

اگر شما نیز به هر دلیل دوست دارید که به دکتر جراح عمومی زیبایی مراجعه کنید، ما به شما سایت دکتر با من را پیشنهاد می‌کنیم که با مقایسه درست کار خود را به بهترین صورت ممکن انجام دهید.

دیدگاه خود را درج کنید