اورژانسی در کنار شما هستیم! 09399589963
جستجوی
پیشرفته
  1. خانه
  2. چگونه یک متخصص قلب و عروق خوب پیدا کنیم؟
چگونه یک متخصص قلب و عروق خوب پیدا کنیم؟

چگونه یک متخصص قلب و عروق خوب پیدا کنیم؟

این مقاله قصد دارد راجع به راهنمای متخصص قلب و عروق در تهران و به طور کلی بهترین متخصص قلب و عروق، مطالبی را به افراد علاقه‌مند ارائه دهد تا بتوانند بهترین دکتر قلب خود را پیدا کنید.  بیماری‌های قلبی و عروقی را می‌توان اولین دلیل مرگ و میر در جهان مطرح کرد. به عبارت بهتر، مرگ افراد در سرتاسر جهان بیشتر از علت دیگری به دلیل بیماری قلبی و عروقی رخ می‌دهد.

بیماری قلبی چیست؟

بیماری‌های قلبی و عروقی که به اختصار بیماری قلبی نیز نام می‌گیرند، به مشکلاتی گفته می‌شود که اغلب آنها با فرآیندی با عنوان آترواسکلروزیس در ارتباط هستند.

آترواسکلروزیس هنگامی به وجود می‌آید که در دیواره سرخرگ‌ها کانون‌های تجمع چربی (یا پلاک) شکل گرفته باشد. به وجود آمدن این پلاک‌ها موجب خواهند شد که عروق تنگ شوند و سبب دشوار شدن جریان خون در آن‌هاشود. در نقطه تنگ شده، لخته خون ایجاد می‌شود که منجر به قطع شدن جریان خون به طور کامل خواهد شد. این حالت سکته نام می‌گیرد که امکان ایجاد آن در مغز و یا قلب وجود دارد. اغلب بیماری‌های قلبی و عروقی را می‌توان پیشگیری کرد. در واقع کاهش میزان مرگ و میر ناشی از این بیماری‌ها با ایجاد تغییر در مواردی مانند مصرف دخانیات، چاقی و اضافه وزن، سبک تغذیه نامناسب، بی تحرکی و مصرف الکل امکان‌پذیر است.

دکتر قلب و عروق کیست؟

دکتر قلب و عروق به یک پزشکی گفته می‌شود که تخصص او در زمینه قلب و عروق است. این فرد متخصص می‌تواند سوابق پزشکی خانواده هر فردی را در نظر گرفته و از این موضوع کمک بگیرد که بتواند مشاوره بهتری برای پیشگیری از این گونه بیماری‌ها بدهد. در واقع بعد از اتمام دوره ی پزشکی عمومی تخصص خود را در زمینه ی بیماری های قلب و عروق آغاز کرده است.وی، توانایی مشاوره تخصصی در شاخه‌های دیگر از قلب و عروق  را هم دارد. به عنوان مثال می‌توان کاردیولوژی کودکان را بیان کرد که رسیدگی به مشکلات قلبی کودکان را انجام می‌دهد. 

متخصص  و جراح قلب چه خدماتی را به بیمار خود ارائه می دهد؟

وظیفه یک متخصص قلب و عروق در تهران، رسیدگی به وضعیت قلبی و عروقی است. حیطه تخصصی متخصص قلب و عروق مواردی مانند دلیل ایجاد بیماری، تعیین هر گونه نارسایی در سیستم قلب و عروق و غیره است. این نکته نیز باید مورد توجه قرار گیرد که عمل جراحی توسط پزشک قلب و عروق انجام نمی‌شود، بلکه در صورت نیاز فرد به جراحی قلب، این کار باید توسط یک جراح قلب و عروق ماهر اجرا شود. در واقع ابتدایی‌ترین وظیفه یک متخصص قلب و عروق در تهران و سایر نقاط این است که به انجام آزمایش‌های لازم و تست‌های مربوط به تعیین وضعیت قلب بپردازد و بتواند بیماری قبلی فرد را تشخیص و بداند در کدام مرحله قرار دارد.

 

متخصص قلب و عروق در تهران

چگونه متخصص قلب خوب پیدا کنیم؟

با توجه به اهمیت قلب و عروق در سلامتی افراد، مراجعه به دکتر قلب و عروق خوب نیز باید مورد توجه قرار گیرد. چرا که  ممکن است با یک بیماری قلبی در زندگی خود مواجه شوید و نیاز باشد که سریعا به او مراجعه نمایید. به همین علت بهتر است که به سایت دکتربامن مراجعه نمایید و از دکتر قلب نوبت خود را اخذ کنید. ما در آنجا راهنمای متخصص قلب و عروق در تهران و سایر شهرهای ایران را قرار داده ایم تا شما بتوانید به راحتی متخصص قلب و عروق خوب را پیدا و سپس نوبت اخذ نمایید.  

همچنین باید آگاهی از علائم بیماری‌های قلبی را مورد توجه قرار دهید. در صورت بروز هر کدام از علائم هشدار دهنده سعی کنید به یک متخصص مجرب و ماهر مراجعه کنید.

ویژگی متخصص قلب و عروق

تعداد بسیار زیادی پزشک متخصص قلب و عروق در نواحی مختلف تهران و سایر شهرها در ایران، وجود دارد. و  فرآیند راهنمای متخصص قلب و عروق در تهران  و انتخاب بهترین بهترین دکتر را با دشواری مواجه می‌کند. در ادامه به چند معیار اشاره خواهد شد که افراد را در پیدا کردن مشخصات و همچنین شماره دکتر قلب و عروق یاری خواهد کرد.

1.     فعالیت در معتبرترین بیمارستان‌ها و کلینیک‌های شهر

اکثر افراد با کلینیک‌ها و بیمارستان های معتبر موجود در سطح شهر تهران آشنایی دارند. در نتیجه در صورتی که انجام فعالیت‌های یک پزشک و متخصص در این بیمارستان‌ها باشد، نشان‌دهنده این است که این متخصص و پزشک حرفه‌ای و ماهر است. اما این موضوع صد درصدی نیست و صرفا به عنوان یک فاکتور در نظر گرفته می شود.

2.     یک دکتر خوب از بورد تخصصی برخوردار است

به طور قطع دکتر‌های خوب و حرفه‌ای، بورد تخصصی دارند و در حوزه کاری عضو هستند. تعداد متخصصان قلب که از بورد تخصصی برخوردار هستند، بسیار اندک است. در صورتی که تمایل دارید از این ویژگی مربوط به متخصصان آگاه شوید، می‌توانید به سایت‌های این پزشکان مراجعه کنید و به بررسی رزومه ‌آن‌ها بپردازید.

3. دسترسی آسان شما به مطب دکتر

دسترسی آسان به مطب متخصص قلب و عروق یکی از معیارهای مهم برای اکثر افراد است. تصور کنید ناچار هستید مراجعه به مطب پزشک موردنظر را برای چند ماه متوالی به طور مرتب انجام دهید. این موضوع زمانی ممکن و میسر خواهد شد که مسیر دسترسی به این پزشک و متخصص هموار باشد. در این صورت جلسات مراجعه شما به موقع و منظم اجرا خواهند شد. در نتیجه باید دقت کنید که دکتر قلب و عروق غرب تهران، دکتر قلب و عروق شرق تهران یا دکتر قلب و عروق جنوب تهران را انتخاب می‌کنید.  

6.     باید قابلیت درمان بیماری های خاص قلبی را داشته باشد

انتخاب یک دکتر به عنوان بهترین دکتر قلب در تهران باید زمانی انجام شود که اطمینان حاصل شده باشد که این متخصص از قابلیت و توانمندی درمان برخی از بیماری‌های خاص قلبی برخوردار است. متخصص قلب در اولین جلسه ملاقات با افراد مراجعه‌کننده باید سوالاتی را در ارتباط با سوابق پزشکی آن‌ها بپرسد. پس از پرسیدن این سوالات باید معاینه را آغاز کند.

همچنین دکتر قلب به صدای قلب افراد مراجعه‌کننده گوش می‌دهد تا عملکرد قلب آنها را مورد بررسی قرار دهد. علاوه بر این تجویز مواردی مانند انجام آزمایش‌های گوناگون مانند آزمایش خون، تست ورزش و غیره نیز باید در برنامه کار وجود داشته باشد که بتواند احتمالات موجود را بررسی کند. بعد از نتیجه آزمایش‌ها نیز پزشک باید بیماری‌های مختلف قلب و عروق را تشخیص دهد و در این زمینه توانایی داشته باشد.

    متخصص قلب طرف قرارداد با کدام بیمه ها است؟

 قرارداد داشتن متخصص قلب با بیمه‌های مختلف را می‌توان به عنوان یک ویژگی مفید و سودمند برای افراد مراجعه‌کننده در نظر گرفت. پس برای پیدا کردن شماره مطب متخصص قلب و عروق در جستجوی پزشکی باشید که دارای قرارداد با بیمه‌ها هستند. در واقع چنانچه شما بخواهید جراحی قلب انجام دهید بهتر است که بیمه ی خود را با بیمارستان هماهنگ کنید تا متقبل هزینه های زیاد نشوید. به همین جهت ما در سایت تولیدات راهنمای متخصص قلب و عروق در تهران و سایر شهرهای ایران را برای شما قرار داده ایم.

 

متخصص قلب و عروق در تهران

حیاتی‌ترین عضو در بدن، قلب است. نتایج مشاوره با متخصص قلب و عروق نشان می‌دهد که انسان همواره باید کنترل سلامتی و وضعیت قلب خود را مورد توجه قرار دهد. قلب را می‌توان به یک پمپ شباهت داد که مسئولیت هدایت خون به بخش‌های مختلف بدن را بر عهده دارد. در نتیجه اختلال در قلب موجب خواهد شد که سایر اندام‌های بدن دچار آسیب‌دیدگی شوند که بروز ناهنجاری در مغز، بدترین عارضه است. دکتر قلب و عروق خوب برای به دست آوردن مجدد سلامتی قلب شما را یاری خواهد کرد. اگر شما هم احساس می‌کنید که نیازمند مشاوره با دکتر قلب و عروق یا معروف‌ترین متخصص قلب و عروق هستید، می‌توانید به مرکز پزشکی پیشنهادی در این مقاله مراجعه کنید.

کلام 

اگر در جستجوی بهترین متخصص‌ها و بیمارستان‌ها هستید، این سایت کار را برای شما آسان کرده است. در این سامانه افراد بدون نیاز به مراجعه حضوری به پزشک و مواجهه با مواردی مانند ترافیک، شلوغی، آلودگی هوا و غیره به صحبت با بهترین دکتر قلب و عروق، متخصص قلب و عروق زن، دکتر قلب و عروق فشار خون می‌پردازند و همچنین می‌توانند شماره دکتر قلب – عروق را پیدا کنند. به این ترتیب افراد می‌توانند از مشاوره پزشکی بهره‌مند شوند. علاوه بر این مجموعه دکتر با من در هر ساعت از شبانه روز می‌تواند در موارد اورژانسی پزشکی و شرایط خاص به افراد کمک کند.

دکتر با من خدمات پزشکی آنلاین مانند مشاوره پزشکی و فروش محصولات پزشکی را هم ارائه می‌دهد. این سامانه می‌تواند به عنوان یک پل ارتباطی بین افراد بیمار و پزشکان و مراکز درمانی عمل کند.

  • اشتراک گذاری:

دیدگاه خود را درج کنید